Arfe Aminee32 bence iyi 500 cıvarı olması lazım ınt yazıyor ordan takıp edebılırsınız saglıcakla alın kucagınıza❤️🤲🏻
Ankakusu35 Aminee32 bol bol muz yiyin süt için ceviz badem karpuz bunlar bebişe kilo aldırır tabi anneyle babanın genetik yapısıda önemli
Hilal-95 Aminee32 doktor sınırda derken fazlamı demek istedi şeker yüklemesi yaptırmayı felan önerdi mi doktorunuz
Hilal-95 Aminee32 aman takma ben 2 doktora gittim detaylıda normal dedı kendı doktorumsa normal dedikş normal yani zaten sen sütünü yoğurdunu bol yem🤗
Aminee32 Hilal-95 anladım siz 23 deyken o şekilde ydi kilosu o zaman benimki iyi şükür ben hiç takmadım da öyle ağzının kenarından diyince şey oldum
Hilal-95 Aminee32 takma aynen ben bidhakı hafta gidicem kontrole gayet iyi dedi şükür zaten minyon biriyim çok büyük çocuk doğurucamı sanmıyorum🙊🤗