Kızım 23 aylık eşim hazırsan 2. Çocuğumuz da olsun kardeşi olsun kızımızın vs hem belki erkek olur iki meyveyi de tadarız falan diyor. Ama eşim kızıma çok bağlı bu beni korkutuyor kızım da babasına çok düşkün 2. Çocukta ilgi azalırsa kızımın üzülmesinden korkuyorum. Bir de ilk hamile kaldigimda 52 kiloydum boyum uzun zayıfım yani 67 ile doğuma gitmiştim şu an 54 kiloyum başlangıç noktada daha zayıf olmak isterdim hamilelik kilosu da ekleneceği icin, ikinci gebeliklerde ilkine nazaran daha az kilo alındığı söyleniyor bu doğru mu ? Yazanlara teşekkür ederim.