Demir2015 Yeternur 45 çıkmıştı benim adete 4 gün varken gün aşırı kan testi yaptırıp takip ettim 2000 leri geçince kadın doğuma gittim kese göründü
NurCeren00 Yeternur bende silik çizgi 30 küsür beta hcg ile öğrendim. İki günde bi kan ver. Düzenli artış varsa sağlıklı gebeliktir. İnşallah sağlıkla tutunur bebişin sana ☺️
Asena17 blueberyy00 herkes de farkli oluyormus kuzum bende bilmiyorum valla gorduk cok kucuktu hatta 5 mm dedi doktor
4567 Yeternur merhaba bende bugün beta verdim 285 çıktı doktorum iki gün sonra tekrar vermemi söyledi
4567 Yeternur herkesin farklı farklı işte benim daha önce 2 gebelik kaybım var o yüzden bu şekilde istemiş olabilir canım
blueberyy00 Asena17 perşembe gidecem tekrar inşallah bizde görürüz 4 kaybın üzerine 5. Ve supriz sekilde gelen miniğim bize katılır inşallah bu sefer
Yeternur Hepinize çok teşekkür cevaplariniz için haftaya perşembe yine kan vercem inşallah iyi sonuçlar alırım
Fadime08 Yeternur benimde ikinci çizgi silik çıkmıstı şuan 8 haftalık gebeyim☺️ 2 gün sonra 2 katı olursa gebesin 🙏
Elifemirhan Yeternur Bende ilk test verdiğimde beta testim 47 çıkmıştı şuan son 20 günü sayıyorum çok şükür allahıma sizinki de hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin