Bizdede uyumsuzluk var gebelikte kanama yaşamadığım için doktorum istemedi doğumdada kızımdan kan alınıp bakıldı Benim gibi negatif çıkınca iğne vurmadılar bana..pozitif çıksaydı iğne vurulucaktım ilk gebeliğimde vurmuşlardı Doğumda o zaman oğlum pozitif çıkmıştı..