Kafanıza takmayip erkenden test yapmamanızı öneririm akışına bırakın ve adet olmazsanız 5-6 gün sonra test yapın ben çok düşünüyodum sürekli her ay her ay test yapıyodum niye olmuyo diye üzülüyodum sonra dedim artık dusunmicem Allah nasip ederse olur test de almadım o ay nasib oldu çok şükür İnşallah hepiniz bu güzelligi yaşarsınız tüm kalbimle dualarında siniz