Mervehafsa Kizlar foruma cok eskiden dahil olmadim ama sizlerle hikayrmi paylasmak istedim 13 temmuz sabah 5 te suyumun gelmesiyle yerimden firlamisdim artik gelmicene o kadar emindimki suyum degildir lavbya gifmem gerekiodur die dusundum ama suyumdu sanirim.benim nazli kizim gelmeye karar vermisdi dedim hemen hastaneye gidmek bana gore.degildi suni sanci yemek istemiyordum oglen 2 yr kadar evimde sancilarimi takip eddim 5 dk araliga dusunce gelmek.istedim doktor alttan bakinca daha bebegin inmedini acikigin 2 cm oldunu soledi ama.suyum.geldigi icin eve gondermedi yatisim yapildi ama israrla kizim asagi inmiodu cok dusuk dozda suni sanci vericez sana ddediler ben hayatim boyunca insanin acidan delirecene inanmamisdim ama oluyomus o belden kasikdan vuran agri sanki dunyani karartiyor anneme.yalvariyorum imzalicam sezeryan isdiorum getirin evraklari diye ama o sanciyla kivrana bagira acikligi 8 cm etmisdim plates topu yuruyus ikinma nelrr yapmadim ki en son aksam 6 da 10 cm oldunu ve artik gidebilcemizi solediler evet sondu bu kizima.kavusacakdim dogumhanede o kadar zorlanmisim ki suan sesim kisik nerdeyse ama 3 ikinmada kizimin titrek aglayan sesini duyunca Rabbim sen nelere kadirsin dedim.sukurler olsun dedim kizimi goturduler beni anestezi ole uyutacaklarini cok.yoruldumu dikise dayanamicami solediler suan 5 dkisli bol.hafsali mucizlere taniklik etmis bi annenin hikayesini dinlediniz darisi herkesin basina 😍😍
Burcuaykut Mervehafsa gözünüzaydın olsn darısı başımıza 🙏🏻🙏🏻 Bende 38 deyim bir an önce gelsin istiyorum artk oğluşum 🙏🏻