Kızlar normalde humanna süt arttırıcı anne çayı alacaktım ama e bebeğin kendi markasina ait moms tea adında bir çay çıkarmış aldım 36 haftalık gebeyim çoğu tanıdığım hamileyken son zamanların da başlamış içmeye sizce şimdi ki yoksa doğumdan sonra mı başlayayım fikri veya tecrübesi olan ?😍