luna55 Haftadayım geçen hafta 75 ml şeker yükleme yaptırdım açlık 83 60. Dk 189 çıktı sonuç 2. Saat çıkmadı hala sanırım sistemlerinde problem var doktorumda izinli soramadım bilen biri bakabilir
lentil luna55 evt 60dk olan yüksek çıkmş malesef. Benmde yüksek çıktı geçen hafta diyetisyene yönlendirdi doktorum diyet yapıyorm bakalm 10gün içinde tekrar test yap demişti bekliyorm bnde
AlyaEkmen_ luna55 sınırın bir tık üstünde çıkmış 180 sinir muhtemelen ya diyet önerir ya da 100 mg şeker yüklemesi yaparlar emin olmak için