mottorelax Kızlar merhaba 🙋♀️ gebeliğimi yeni öğrendim, perşembe günü doktora gideceğim. Arkadaşlarım bu kadar net çizgi gözükmez ya üstüne adet olmussun ya da ikiz diyorlar. Siz ne diyorsunuz? 
Elifkskl mottorelax bende öyle düşünmüştüm testim fazla koyu çıkınca ama değil teste göre belli olmaz canm
Pembepanterr mottorelax Yükleyememişsiniz adetiniz iki gün falan geçtiyse kıpkırmızı çıkıyor ayrıca nerden anlamıslar 5 tl lik teste göre mi beta değeri deseniz belki dicem 😊