Mervekama 33 haftamdayim bugün randevuyla Beylikdüzü devlet hastanesine gittim doğumu burda yapmak istediğimi söyledim takipli hasta olmadigim için burda doğum yapamazmisim bu konu hakkında bilgisi olan varmı başakşehir çam ve sakura Hastaneside öyledir acaba
Sjskskdjjd Mervekama tam hatırlamıyorum ama sanki biri takipli olmaya gerek yok direk alırlar doğum diye post atmıştı çam sakura için
kubraytekinayan Mervekama bazı devletler öyle yapıyor eve takipli hasta olmanız lazım takipli hasta değilseniz doğum yaptırmıyolar mağlesef
Mervekama Sanki her gittiğimizde aynı doktor varmış gibi takipli hasta istiyorlar ya çok sacma geldi bana
Civcivim000 Beylikdüzü devlette takipli olmak çok mümkünmüş gibi🤔randevu bulmak o kadar o kadar zor ki🤷♀️