Mine_21 Ben 6+2 de gittim kalp atışı için daha küçük dedi. 9+2 de gittim kalp atışını gördük ama dinletmedi doktorumuz, ilk haftalarda ses dalgaları bebek için zararlı diye. Özele gittik orası da gösterdi isterseniz dinletelim ama çok ufak olduğu için önermiyoruz demişti. Geç döllenmeden dolayı bir hafta geriden gelebilir bebeğiniz belki endişe etmeyin, yemenize içmenize dikkat edin sağlıklı beslenin, ceviz muz yiyin mutlaka. İnşAllah bir sonraki gittiğinizde görürsünüz 🙏🏻