Deniz59 Devlette kilosuna 1.100 dedi özele gittim 1.450 dedi bu kadar fark olması normalmi bide acaba hangisi doğru 🙄 buda benim fındığım 🤗
Alone Deniz59 cnm makineyi milim oynatsa farklı çıkıyor. Ama özelin makineleri daha gelişmiş. Kaç haftalık şuan. Bir de sana verilen kağıtta kilosu yazar orda +_ diye bir değer yazar o kdr az veya çok ölçmüş olabilir makine diye
U-E Deniz59 makinalar -250+250 şeklinde değişir canım ikisinin arasında fark olması normal doktorların işaretleyip ölçmeleri bazen böyle farklara sebeb olabiliyor
Aysekilic Deniz59 ben devletinkine pek inanmıyorum bi devlete sordum 1000gr dedi özele gittim 1500gr demisti özeldeki makinalar yeni devletteki alete pek güvenemiyorum
heyecanli1anne annesinin_beybisi Ben ilk bebegimde de hep özelde takipliydim, doğduğunda doktorumun söylediği kilo ile aynı cıktı. Şuan takipli olduğum doktorun cihazı da çok ileri. Genelleme yapmak doğru olmaz
heyecanli1anne annesinin_beybisi Tamam çok demek genelleme olmuş oluyor☺ bir de bence şişirilmiş demissiniz de kilolar için 😅 iyi günler 🤗
heyecanli1anne annesinin_beybisi Hanfendi o kadar fark olan ben hiç duymadım🤷♀️ illaki biraz sapma olabilir , amacım tartışma değil, kimseyi yanlış yönlendirmiş olmayalım diye tecrübemi paylaştım 🙋♀️
Alone Deniz59 o zmn özeldeki doğrudur benim 26 haftada 930 gr dı. Sizinki bi de öndeymiş ztn kilosunun fazla olması lazım
Nzlozkn annesinin_beybisi bence devlet yanıltıyor. Bana 23.haftamda 750 demişti devlet hastanesi ama bu o haftada mümkün degil dün de 28.haftamda 1500 dedi bana bu da sallamasyon geldi acıkcası
Deniz59 Aysekilic o zaman özeldeki doğrudur ilgilenmiyor zaten devlet 2 dk bile durmadım içerde hiç bişey söylemiyorlar