Ovulasyon testi kullanarak 2 kere hamile kaldım. Biri düşük diğeri kimyasal oldu. 9 aydır bebek istiyoruz. Geçen hafta tatilde adet oluyorum sandım tam olamadım hep lekelenme oldu. Dedim kesin tutunma kanaması. Biraz önce kasık ve bel agrım başladı ve lekelenmeye başladım adet olcam büyük ihtimalle. Normalde adet günüm yarın ama bir iki gün oynuyor. Çok sıkıldım artık her ay beklemekten 😞 sıkılmayı geçtim artık sinir olmaya başladım 😒