Nazzz1310 Serklajli anne adayları progestani vajinal fitil olarak aliyomusunuz buzamana kadar ağızdan alıyodim doktorum şimdi vajinal al dedi ondan soruyorum
Fulyabaykan Nazzz1310 ben ağızdan aldım sadece ve ben ilaç bitene kadar kullandım sonra doktorum bırak dedi
Bebegim4 Nazzz1310 bende ağızdan alıyodum kuzum şimdi vajinale döndüm serkajlıyım daha etkili dediler bakalım inşallah faydasını görürüz, başından beri vajinal alıyodum ama olan oldu yine maalesef 🤦♀️
sedanurakarken Nazzz1310 17 haftalık gebeyim ilk öğrendiğim günden beri vajinadan alıyorum doktorum öyle dedi ve hala kullanmaya devam ediyorum
Bebegim4 Nazzz1310 bende öyle vallahi daha şimdi attım biraz ileri attım sanki bi şeyi ittirdim içim gitti aslında be kadar derine giderse o kadar iyiymiş de gel bize sor 🥺
Fulyabaykan Ağızdan alınca çok fazla yan etkisi oluyor benim sürekli tansiyonum düşüyordu başın dönüyordu
Nazzz1310 Fulyabaykan daha önce bı kimyalsal bide 3 Aylıkken kürtajın oldu bu da işte 21 haftada acil serklaj oldum şimdi 25 haftalık olduk çok şükür
Bebegim4 Zeynep007 kaç haftalıksınız hep yatıyo musunuz evinde serkajlıyım ama daha 10 gün oldu olalı 23 haftalığım
Ftmataly Nazzz1310 evet canım ben şuan vajinal yolla kullanıyorum bende 6 haftalık gebeyim ağızdan alındığında çok sarsıyor insanı ama bu şekilde çok daha rahat sadece iççamaşırına akıntı yapabiliyor onuda günlük pedle halledebilirsin🌼
Zeynep007 Nazzz1310 ellerinizi dezenfekte edin iyice fitili koymadan önce, enfeksiyon riskine karşı, onun dışında dikişlere bir zararı yok aksine ağız yoluyla almaktan daha faydalı
VeraVrea Nazzz1310 neredeyse 39 hafta boyunca vajinal aldım. Serklajı 24 haftalıkken oldum ondna sonra bikaç hafta iğne olarak aldım enfeksiyon olmasın diye sonra yine vajinale döndük