Özel hastaneye gidiyorum cuma günü kontrole gitmiştim doktorum normal doğumu önermemisif bebek iri olduğu için ben beklemek istediğimi soylemistim bu hafta izinde persembe günü gel nstye gir demişti izinde şuan özel hastanede aylarca takibini yapan doktorun doğum.aninda bulunmadığı olan var mı nasıl ilerliyor süreç başına gelen bilgisi olan var mıdır korkuyorum açıkçası doktor haftasonuna kadar gelse bebek bekler mi anlık olan birşey çünkü ağrım olursa nstye gir dedi msj attim