Hilal-95 Gkces09 gebelikde sakıncası varmı bilmiyorum ama idrar yolu enfeksiyonu için çok iyiymiş tabi sen iyice araştırıp iç valla bende sorguluyorum herşeyi 🤦🏻♀️
Bebegimicin1 Gkces09 yani bisey olmaz valla bulsaydim daha fazla icerdim heralde baya beyendim ictigimde gittim ictigim yerede ilk defa misafirlige gitmistim becerebilirsem busene kizilciklar olunca bende yapmayi dusunuyorum insallah beceririm
Pirayeada Bir çay bardağı içerdim erken doğum yaptım ben biraz ona bağladım bişeyim yoktu enfeksiyona iyi geliyor diye içiyordum. Bence içmeyin gebelikte böyle şeyler riskli