AyseEmre o zaman şöyle söyliyim annene ve babanneler aldıklarını da hesaba katarak anlatıyım 🤗
2 adet hastane çıkışı, 1 adet 5li hastane çıkışı sayısını hatırlamıyorum ama e bebekten düz beyaz çoğu kısa kollu zıbın, alt üst ayaklı takım, 2li ayaklı takım ve üstüne 2 li uzun kollu zıbın, Bebek arabası, oyun halısı, mama sandalyesi, bir kaç parça çıngırak tarzı oyuncak, küvet seti, ev tipi ana kucağı, 3 tanecik ayakkabı, yeni doğan alt üst set, bir tane tulumlu zıbınları yeni doğan seti, örgü hırka, Karaca’nın beşik seti 13 parça içinde beşik korumalıkları battaniyesi nevresimi yastığı yorganı bornozu ve baş havlusu, 1 adet battaniyeli nevresim takımı, bi tane peluşumsu battaniye örüyor Ablam, normal örgü battaniye, yumuşak tomurcuklu battaniye, yine bir nevresim takımı ve kalın battaniye ve sayısını bilmediğim büyük koyafetler çünkü ben yenidoğan çok fazla almıyorum yeğenim de ekim sonu doğmuştu benimki de kasım ortası olduğu İçin yenidoğan koyafetlerini ablamdan alacağım o sebepten 🙈 eksiklerimiz var tabi onlarda
Ateş ölçer, Bebek telsizi, Bebek odası, bez, ıslak mendil, alt açma, Bebek banyo ürünleri (sebamed düşünüyorum), biberon, emzik, ağız mendili, uyku tulumu son olarak da deterjan 🤗🤗
Çok uzun oldu valla kuzum kusura bakma 🙈😍