ilkgebelik123-_ prima premium care ve uni baby yenidoğan ıslak pamuk.
pişik kremi olarak da mustela ilk kullandık şimdi bepanthol kullanıyoruz. Kremi ilk günden beri kullanıyoruz bu arada. Pişik kızarıklık vs hiç olmadı bebeğimiz.
Prima varken bir de molfix pure&soft denedik. O da gayet güzeldi ama bezin dışında annem her şeyin iyisini bilir mi öyle bir şey yazıyor. Her bez değiştirmede eşim kızıyordu babalar değişmiyor sanki ya bu ne hep anne anne diye 😅 molfix bıraktık.
Ablama misafirliğe gittiğimizde kalacaktık bez getirmeyin dedi prima aktif bebek aşmıştı. Onu da kullandık güzeldi ama içi bana polyester gibi geldi daha doğrusu çiş yapınca böyle naylon gibi oluyordu sevmedim.
prima premium care severek kullanıyoruz.
çiş hiç sızmadı ama kakası bazen yukardan bazen yandan çıktı. Bu bezle alakalı değil ama bence hareket ettiği için ya da emerken yan dururken kaka yaptığı için çıktı vs.
tavsiyem bu yönde ☺️