History Merhabalar arkadaşlar..18 haftalık hamileyim dün sağlık ocağında yapılan rutin testlerden yaptırdım..bugün doktor amilaz değerinin yüksek olduğunu 80-100 arası normalken benim 235 değerinin fazla olduğunu belirtti.neden kaynaklandığını sorduğumda safra kesesi ya da pankreas olabilir dedi.pek iyi şeyler söylemedi açıkçası .. bu durumu yaşayan bir arkadaşım var mı acaba ?
Alminam History canım benim senin ki yine düşük benim degerlerim tavan yapmış şekilde gidiyor pankreas la alakalı birşey tavsiyem doğumdan sonra bı miğde için kontrol olman birde amilaz değerinin düşmesini istiyorsan içinde nişasta olan hiç birşey i tüketme
History Alminam sağ olsun doktorun bana bi kanser demediği kaldı dünden beri nasıl bişey acaba diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim..Pazartesi olsa bi doktora gidip öğrenicem..sen öğrendin mi peki canım ne ile alakalıymış
Alminam History amilaz canım 12 parmak bağırsağın nişastayı sindiremediginden olur benim 4 5 senedir yuksek
History Alminam iyi bari demek ki çok korkulacak bişey değilmiş içimi rahatlattın çok teşekkür ederim .. doktor farklı konuşunca çok korkmuştum😢
Alminam History doktorlar inan çok farklı şeyler söylüyorlar insanı hasta degilse de hasta eden cinsler var
gozde-derin Alminam anılar değeriniz naisl oldu acaba merak ettim benimde çok az yüksek ciktida içim içimi yiyor şuan