[silindi]
Yaa 😊ben de ağlaya ağlaya yiyorum ki bu haftaya kadar çok dikkatli gidiyordum.doymuyorum da. Yiyorum 5 dk sonra tekrar aşırı bir açlık geliyor.keske çaresini bulan varsa yazsa da kurtarsa bizi.bir de asıl kilo 6. Aydan sonra alınıyor deniyor hep, korkuyorum kendimden🙈😂