Bence karnınızın küçük olması çok güzel bi avantaj benim karnım hep olması gerektiğinden büyük oluyor sanırım içerisi dar dışa vuruyor özellikle ikinci gebeligimde dr bike şaşırıyordu karnımın büyüklüğüne ve çok zor her acıdan hareket etmek eğilmek kalkmak hatta yatmak dahi…en kötüsü de doğumdan sonra haliyle büyük göbekten de geriye kalıntılar sarkmalar büyük oluyor 😅😅