eylusko bende 33 haftalığım haftasonu bebek eşyası için alışverişe çıktık mağazadaki çalışan bana hamile misin ki dedi 😀minik bi göbeğimiz var bence bu çok güzel en azından rahat hareket ediyoruz ama tabi insanlar ağırlaşmadık diye düşünüp iş bekliyor bu sefer de 🤷♀️