Arkadaşlar yumurtlamam ne zaman oldu bilmiyorum. 31 günde bir adet olurum. Şuan 26.günüdeyim. gebelik testim negatif. Pozitif görme ihtimalim var mı adet gününe kadar. Böyle bişey yaşayan var mı. Hiç bi belirtim yok. ovülasyon testinde de ikinci çizgi silik. Gebe kalanlarda koyu olurmuş. Tüm ihtimaller hamile olmadığımı gösteriyo ama yinede bi umut bekliyorum 😇😇