Gnys canim her seyde vardir bir hayir. Bizde 34+3 gunluk olduk an itibariyle. Dualarim sizinle. Doktorunun bir bilgi var ki oma gore yol aliyor. Hem 34.haftayi tamamlamis cocuklarin cigerleride daha once dogan cocuklarin cigerlerine gore daha gelismis oluyor. Benim arkadasim 35+2de dogum yapmisti acilmasi vardi ve normal dogum yapti kuvezde falanda kalmadi bebegi. Ve suanda 1.5 yasinsa masallahi var. Her bebegin gelisimi farklidir. Belkide doktorun tedbir amacli kuvezede alabilir. Sen strese girmeki bebeginde strese girmesin. Ne kadar mutluluk hormonunu salgilatirsan bebeginde o kadar huzurlu olir. Kimse dunyaya stresli kolik huzursuz bir bebis getirmek istemez. O yuzden sen hep olumlu seyler dusun canim. Etrafimizda bir cok ornek var. 21 22.haftasinda dogurup 18 20 hafta kuvezde kalanlar var. Onlar ne yapsinlar. Hep hastane koselerindeler her gun sutunu sagip getiriyorlar. Biran once ciksin diye can atiyorlar. Ins bebegini saglikla kucagina alacaksin arkadasim 😊 dursa dursa 2 3 hafta en fazla dursun kuvzde. Nasil iyi olcaksa oyle olsun her sey 🙏