Alyaesmaa 🐣💕Ece Mira’mın doğmasına son 40 günüm var normal doğum görünüyor inşallah. Sizlerin kaç günü kaldı durumlar nedir❤️
Dilekcnkn Alyaesmaa Son 68 benimde gittikçe heyecan artıyor ama zaman geçmiyor nefes alabilsem gayet güzel geçicek de hem mide yanması durmuyor birde gece hiç yatamıyorum ya🤦♀️🤦♀️
Alyaesmaa Dilekcnkn Bende sıcaklardan uyuyamıyorum evet zaman geçmiyor son 20 felan duyunca bize çok var gibi geliyor😊
Hafsaramazan Dilekcnkn canım bende de çok var mide yanması süt içiyorum biraz rahatlatıyor dene sen de istersen
Dilekcnkn Alyaesmaa Ayy evet 3′lü sayıları duyunca ohh az kalmış diyorum tekli sayıları görünce off çok var diyorum 😂😂
fatmacos Alyaesmaa son 47 ama erken doğum riski var ilk kızım da 38+2 de doğmuştu bakalım bu ne zaman gelir
Alyaesmaa fatmacos Benimde ilk kızım 35+2de doğmuştu bu 34+2 inşallah buda erken gelmez siz nasıl anladınız açılma felanmı var acaba