Engzlevlt Hsynftm benim kide öyleydi canm hareket vardı ama çok azdı dayanmadım hasteneye gittim bi sıkıntı yok dedi çok şükür yine de için rahat değilse sende git
ozlemak42 Hsynftm Normal canım kendini dinle farklı bi durum hissedersen doktoruna danış sertleşme veya çok uzun süre hiç bir hareketin olmaması kanama gibi durumlarda