Asdfjsjdkks Hanımlar bebişlerinize ne isim koyacaksınız? Benim ilk kızımın ismi Ayşe. Bunda da yine dini anlamı olan bir isim koymak istiyorum. Sevde, zeynep, sare gibi isimlerde kararsızım. Ne önerirsiniz sizler ne koyacaksınız? 🥰
Emine71 Asdfjsjdkks sağlıkla kucağınıza alın inşallah nasipse kızımız olacak bizde amine sahra ismini düşündük
kaderelmci Asdfjsjdkks Nisa koyacağız biz inşallah 🥰 sare yi bende istiyordum ama eşim beğenmedi ek olarak Şeyma ismi de güzel dini olarak
Smyrayldrm Asdfjsjdkks hamılelegın nasıl gecıyo cnm 🥰 bıde 5 6 haftalıkken kesenin sekli yuvarlakmı fasulye gbı mı cnm
Smyrayldrm Asdfjsjdkks cnm nebılım fasulye gbı olursa kızmıs yuvarlak olursa erkekmjs bole bsy varmı acaba bende cok ıstıyrm kız olmasını saglıkla ınslh banada nasıp etsın ınslh 😍
ilkgozagrimhavinim Asdfjsjdkks havin serra koyucaz biz. Havini bilmem ama serranın anlamı çok güzel canım 😊 dini yani.
Gizemmnurt Asdfjsjdkks 💛Sağlıkla kucağına Almayi nasip etsin rabbim 🍁 kızımın adını Zeynep erva koyacağız hayırlısıyla 🍁🤗
Feyzabeyoglu Asdfjsjdkks 23 haftalık olduk hala isim karar veremedik kızıma. Doğuma kadar bulabiliriz inşallah 😅