Korkmazozge Merhaba 2 gündür afedersiniz büyük tuvalete günde nerdeyse 6-7 kere çıkıyorum ishal şeklinde değil gayet normal. İnternette doğumun habercisi şeklinde yazılar var bu doğru mu acaba doğum belirtilerinden olabilir mi? 36+1 haftalığız.
Selinn773 Korkmazozge Aynı haftadayız bende de durum bu. Hatta kaçırdığımı hissedip lavaboya gittiğim bile oluyor ve gerçekten kaçırıyorum
Borusesi Korkmazozge bazılarına göre öyle ben 10 gündür ishalim 38+4 hala doguramadım sıcaklardan da olabilir bence
Korkmazozge Kontrolüm yarın gidince sorucam ama ozamana kadar tecrübeli arkadaşlardan bilgi alayalım istiyorum 😔
Korkmazozge Selinn773 Kaçırma falan olmuyor ama karın ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı aynı anda vuruyor. Sürekli bi baskı hissi var zaten
Korkmazozge Borusesi Ne kadar içerde durursa okadar iyi ama artık ağrılar sıcak derken hiç sabredicek gücüm kalmadı 😥
Borusesi Korkmazozge aynen öyle ya bir de göbek büyüdükçe herşey daha zorlaşıyor sürekli agrılarla yaşamakta zor
Korkmazozge Peki çatı muayenesi yaptıran var mı ben hiç alttan muayene dahi olmadım ve korkuyorum çatı muayenesinden
Asel05 Korkmazozge ben yaptırdım biraz canım acıdı ama çok değil açıklığın yok doktor elini ittirince bebeğin kafasına ne geliyor hissettim yani kafası kanala girmedi benm bebegin de
ikiprensesannesiii Korkmazozge ben ilk doğumumda öyleydim ve gaz sancım vardı doktora gittim buscopan serum verdi ve 5 gün sonrasına sezeryan randevusu vermişti 2 gün sonra gaz sancısının şiddeti artınca gece acile gitmiştim ve acil sezeryana almışlardı 37+2 de. Yani ishal değil de gaz sancısı gibi bir sancınız olursa ve artarsa gidin mutlaka. Ben sancı çekiyormuşum ve onu ishalin sancısı zannetmişim