28.haftamdayım. Şeker yükleme testi yaptırdım bugun.
Aç karnına verdim üç testimi de. Üçünden iki tanesi çıkmış.
Glukoz tolerans testi: 87 <= aç karnına
Gluko test (Hastabaşı, Gluko metrik): 89 <= (şekerli karışımı içtikten 1 saat sonra)
Çıkmış.
Normal mi acaba. 75 gr lık ilaç hiç içmemişim gibi yükselmemiş? Anlayanlar açıklayabilir mi