Annereyiz Ben de 4. Haftamda öğrenmiştim gebe olduğumu çok rahat geçiyordu ama sizin gibi 6. Haftaya girdiğimde başladı bulantılar, halsizlik, sürekli uyuma isteği.
kolumu bile kaldıramıyordum. Akşama kadar koltuktan kalkmadığım oluyordu. Ve o geçmek bilmeyen bulantılar… Anca 5 aylıkken bitti diyebilirim ama hala ara ara kusmalar devam edebiliyor.
doktorum prilam dr yazdı gerçekten çok iyi geliyor biraz uyku yapıyor sadece ama şükür ediyorsun bi doktoruna danış derim.