Bal23 Merve0742 gebekıgın 10.haftasında aşırı ıdrar enfeksiyonum oldu bunalacak gece yatmadan içtim ve 9 saat sonra WC girdim o yanma hissi gectı. Ama dırek ıyılestım dıyemem. Sonra yavaş yavaş gectı. Doktor ıc çamaşırını ütüle ve akıntı gelırse peçete koyma dedi. Ve bol su tüketmemi soyledı. Su mıdemı bulandırmasın rağmen zorladım ıkj haftaya kadar hafıf agrım olsana gectı sonra umarım tez zamanda ıyılesırsınız
Merve0742 nevamm1 gece yatmadan suda eritip içtim 3 saat boyunca idrara çıkmadım sonra çıktım ama hiç birşey hissetmedim hala da aynı faydası olmadı mı acaba 🤷♀️
Merve0742 Fatma7666 kefiri içerimiyorum malesef midemi bulandırıyo şuan 37+6 yım ilk defa kullandım ilaçı ama akıntı veya yanma hiç bişey olmadı 🤷♀️
Fatma7666 Merve0742 Hımm bende akıntı olmuştu demek başlangıcıymış enfeksiyonun dikkat edin kendinize iç çamaşırlarınızı sürekli değiştirin ütüleyip kullanın🥰ama kefir çok faydalı hem size hem bebeğinize 🥰
Merve0742 Bal23 çok su tüketiyorum ve sürekli iç çamaşırımı değiştiriyorum dikkat ediyorum ama yine de oldu ilaç kullandım dün gece sanki hiç etki etmedi
yaren-1 Hiç işe yaramıyor bende kullandım, antibiyotik bol su ve ben karadut özünü suyla karıştırıp içiyordum o şekilde geçti çok şükür 🙏🏻
Boncuk123 Merve0742 bana 2 günde faydası olmuştu. Yan etki olarak ilk gün halsizlik ikinci gün ishal yapmıştı