AyaGndoanSeluk Yarın büyük gün oğluma kavuşmama saatler kaldı 7 buçuk ta hastane de olucam kızlar cok heyecanlı ve strestliyim dua edin herşey güzel gecsin🤗🙏
KamileKlKalkan AyaGndoanSeluk sağlıkla al inş kuzunu kucağına ❤️ kaçıncı haftandasın bende yarın gün aşmak için gidicem kaçıncı haftada oluyor sezeryan merak ediyorum
SerapTadelenTtnc AyaGndoanSeluk herşey gönlünce olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah bizlere de dua et ne olur
Damladuaa AyaGndoanSeluk RABB'İM sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hayırlısıyla sorunsuz bi şekilde atlatırsın İNŞALLAH 💕🙏🐣
AyaGndoanSeluk Teşekkür ederim kızlar amin inşallah 🙏 38+6 bebegin durumuna göre doktorun belirliyor canım