Aslihan2 Kızlar degerim iki günde 920 den 3194,10 a cıktı sabah vajinal baktı ama göremedi bu durumu yasayan var mı napicam 😔 yarin idrara sıkışık çağırdı bugün de stresten mi bilmiyorum adet sancısı gibi sancim var morelim cok bozuk 😪
Deniiiza Aslihan2 benim de 2924ken gozukmemisti 1 hafta sonra gittiğimde gozuktu. Suan 17haftaligiz. Endişelenmeyin
Pembepanterr Aslihan2 Canım strest yapma kaç haftalıksın aslında değerin güzel vajinal görülebilir bekle belki yarın görür kimyasal gebelikte olma ihtimali var sanki ama çok okudum burda 3binse görülmeyip sonra farklı doktora gidip gören sonra bebeğini gören içini ferah tut
Ebrusengulyf Bende de öyle oldu görünmedi dıl gebelik olabilir dedi ama iki gün sonra gözüktü inşallah görünür sıkmayın kendinizi
Aslihan2 Keseye benzer bisey görüyorum ama tam kese bu diyemem dedi biz degeri 1800 lerde beklerden 4 katı artmış 😔 sanırım strese girdigim icin de karın ağrısı yaşıyorum bu isler ne zor ya Drf 4 haftalık gibi dedi gec döllenme yaşıyorum 2 ay adet olmadm sonra öğrendim
Drf Aslihan2 hiç kendini kasma sakın aynı şeyleri bende yaşadım duydum Allah’ın izniyle güzel gelişecek daha 3 binde değerin düşün benimki 5 bindi ve yine kese gibi bişey ama kesin bişey diyemem demişlerdi bana 9 haftalık olduk bizde 6 gün geriden geliyoruz içini ferah tut dua et🤲
Simge54 Aslihan2 bende de aynısı oldu Moral bozmayın en kısa zaman da görünür inşallah benimde 3000lerde gözükmedi 1hafta sonra alttan ultrasonda göründü 6 haftalık olduğunu öğrendim ☺️ bu gün 8+2 günlük hem karın ultrasonu ile göründü hemde kalp atışı duyuldu içinizi ferah tutun 🥰👍🏻
Minik_mucizem2 Aslihan2 bildiğim kadarıyla kese 5000 in üstünde olduğu zaman görünüyor . Endişe etmeyin insaAllah görürsünüz
Esila_kayacan Aslihan2 hiç korkma bende beta HCG 3000 lerdeydi gittim görünmedi korktm doktorum korkma 3000-6000 arası görünüyor dedi 3-4 gün sonra gel dedi ki gerçekten de 3-4 gün sonra gittm gördük endişelenme ❤️adet sancısı da gebelikte de var ben şuan gebeym ama 3 aya kdr hep sancım vardı
Drf Aslihan2 inşallah canım ve hatta doktor benden iki günde bir takip istedi ama ben o stresi kaldıramam dedim eşime bir kere gittim sonra ben bekleyecem dedim bekledim dua ettim sadece benimde bir kaybım vardı seni çok çok iyi anlıyorum stres yapmamaya çalış kendini oyalayacak şeyler bul ben o dönem evde duymamaya çalıştım tek kalınca kafayı yiyecek gibi oluyordum çünkü durup durup ağlıyordum ama zamanl geçiyor o stres emin ol🤗🤗🤗🤗🤗