kubrapartal Şuan 6+6 dayım kese boş göründü. Doktor ayrıntılı ultrason istedi daha önce giren var mı. Morelim çok bozuldu 🥺
Adalina09 kubrapartal Bende boş gebelik geçirdim ayrıntılı ultrasona girdim normal ultrason bide emin olmak için onunla.bakiyorlar ben 11.haftaya kadar bekledim ama görünmedi kürtaj oldum inşallah güzel.sonuclar alırsın
Burcudan kubrapartal 7+1 im suan benimde boş gözüktü ama detaylı istemediler yarn tekrar kontrole gidicem
Denizcyc kubrapartal Benim boş gebelik değildi ama kesede bozulma gördü doktor. Radyolojiydi sanırım orada bir doktora gönderdi. Doktor ultrasonla baktı ve hangi gün kalbinin durduğunu gördü. Sanırım onların cihazları ve ultrason bilgisi daha iyi olduğu için gönderiyorlar.
2cibebek kubrapartal bende girdim 6+3de doktor tam göremedim ayrintilıya göndericem dedi ayrintilida ki hemşire idrara çok sıkışık gel dedi şu içtim idrara sıkıştım gittim hem kese hem bebek hem kalp sesi duyuldu sende görürsün inşallah endişe etme
kubrapartal 2cibebek benimde gördü çok şükür baya ugrasti ama 6+6 değil 5+6 dedi haftayı duzelttiler kalp atışıda saptandı çok şükür 😌
2cibebek Benimde bir hafta geri çıktı ultrasonda ama ileri haftalarda düzelir yakalar haftasını dediler çok sevindim senin adına da sağlıkla kucağına almak nasip olsun💕