Kızlar selam 🌺
İlk gebeliğim ve bebeğim aşırı hareketli. Bugün 38+0 dayız normalde hareketlerinin azalması gerekirken hala kıpır kıpır. Geçen hafta nst de sancım çıktı ama bebek hareket ettikçe sancı seviyesi yükseldi çok yoğun değildi doktorum bebek hareketlerini takip et dedi 1 haftadır bebeğim hala hareketli sağ bacağım uyuşuyor kramp giriyor sancıyı tam olarak nasıl hissetmem gerektiğini bilmediğim için anlayamıyorum. Dün gece 2 saat uyuyabildim baş ağrısından sabah 4 ten beri uyanığım uykusuzum ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ayrıca sabahtan beri 2. Kez büyük abdestime çıkıyorum ishal gibi geliyor.
Nişan veya su gelmesi bel ağrısı yok. Yarın da çatı muayenem var. Yaşayan var mı sizce doğum yakın mı??