Seda_nrr Gizemis 🙈🙈 biii çikileta bide hediyelik yaptırıcam başka çok bişey yaptırmıyorum diye şey etmedim 🙈
Seda_nrr Gizemis herseyini ucuzuna kaçtımda bu çok hoşuma gidince öööyle bi içimden geldi 😂😂 siizin bebiş kızssa daha yeni bi post paylaştım çok uygun şeyler buldum oraya bak kuzum 🥰🥰
Eski9 TubaEla lares party sayfasına yaptırdım çok memnun kaldım baskıları tasarımları çok güzel bir bakın derim 75 li metal kutuda 130 liraydı 50 li de yapıyorlar yada karton kutuda ben metal tercih ettim ayrıca buzdolabı magneti de yaptırdım çok tatlı oldular takım seklinde
DuruMom TubaEla https://www.kemalkutucu.com/?l1=10&l2=23&l3=0&SID=Urunler&KIZ+BEBEK+CiKOLATALARI.html Bu linktn ulaşabilirsiniz 🙋🏼♀️
Eski9 Happyasya erimiyor cnm korkma o aşırı sıcaklarda bile erimedi benim çikolatalar sadece yumuşamış erimedi şükür
remzye Ben instagramda melodicikolata dan yaptırdım yuvarlak metal Kutu kişiye özel 100 adet cikolata Kolonya şişesi hediye 115 tl kargoyla birlikte
Eminemus TubaEla Ben burda yaptırdım canım magnette yapıyor açacaklı flan çok araştırdım bana bu sayfa uygun geldi ve şmdiden yaptrdım dolabımda duruyor doğuma 1bucuk ayım flan var dha. https://instagram.com/madlenbebekcikolata?utm_medium=copy_link
Ezgisn Eminemus Acaba tadına baktınız mı güzel miydi çikolataları madlen değil mi bende baktım şimdi sayfa çok güzel memnun kaldıysanız sipariş vereyim 🌸
Eminemus Ezgisn madlen çikolata ben tadına geldiği gün baktım güzeldi normal çikolata bayramda aldığımız gibi
Canfat 