Kızlar 7 haftalık olduk ama bulantı halsizlik geçmedi ne yapacağımı bilmiyorum. Bi ateş basıyor bi üşüyorum bu hormonlar beni bıktırdı. Prilam verdi doktorum gece içmeden yattım sabah çok kötü uyandım bu bulantılar halsizlik ne zaman geçecek ? Yemek görmek istemiyorum 🥺