mhtpmhtp Kızlar kız bebeklerde mide bulantısının daha çok olduğunu okudum bi yerde hatta ikiz ve kızlarda erkeklere göre daha çok mide bulantısı yaşandığını dogrumudur acaba
Eski9 mhtpmhtp iki kızım oldu ikisindede mide bulantısı hiç yaşamadım cinsiyetle alakası olduğunu zannetmiyorum bünye meselesi
Elifim17 mhtpmhtp hayır dogru değil bu canım. Benim ablam hem kız hem erkek dogurdu ikisinde de hiç bulantı yaşamadı. Bir arkadasım 2 kız dogurdu 3. Erkek ona hamile şimdi 3 ün de de bulantıdan ölüyordu. Hatta erkek de daha erken baslamıs daha gec bitmiş ve daha cok olmuş
melek6161 mhtpmhtp ablamın iki oğlu var İkisinde de aşırı kusuyodu hemde aşırı yani İkiside erkek 🤷♀️ Cinsiyetle değilde bünye ile alakalı 😍
teletabi mhtpmhtp o kişiden kişiye değişiyor bebekten bebeğe değil canım. Ben oğlumda 9 ay kustum bişey yiyemedim mide bulantısından ilaçla ayakta durdum
gokcekocyigit07 Her gebelik her bebek farklı ilk kızımda aylarca çektim ama bu kızımda hiç olmadı bulantı
mhtpmhtp Teşekkürler kızlar bi yerde bi yazı okudum da merak ettim acaba doğrumu diye tecrübeler cok daha iyi bi cvp tabiki 💜