Merhaba anneler , gecen detayli ultrasyonda bebegin bobreklerindeki birtanesi 6 mm iken digeri 4 bucuk mm dedi doktor. Marsilyadaki buyuk hastanede tekrardan ulstrasyon yapildi. Cok onemli bisey olmadigi soylendi ama YouTubeye baktigimda canim cok SIKILDI. Tryedeki doktorlar bobrek genislemesi diyorlar. (Tam anlatamadim ama")Bu durumu yasayanlar oldumu ? Eger olduysq sonuc nasil oldu. Lutfen cevaplarmisiniz