Daha öncede sormuştum bizim kızımız olucak inşallah ismi Doğa Nil olsun istiyorum ama küs olduğumuz bir karı koca arkadaşlarimiz vardı şuan gorusmuyoruz ortak arkadaşlarımız söyledi laf arasında onlarında kızının adi arya doğa diye ama bir yanim değiştirme bir tek onlarda mı var doğa ismi zaten gorusmuyoruz diyor bir yanim başka isim bul şimdi laf felan soylerler moral bozar diyor cookk kararsizim siz olsanız napardinizz başka içime sinen bir isimde bulamıyorum kendimi alistirmisim bu isme kafam çok karıştı