newbabyno2 Kızlar 7+4üm dün kahverengı lekelenmem oldu doktor iğne vurul dınlen dedi iğneyı dun vuruldum ve ful yattım sımdıye kadarda yattım ve lekelenmem durdu şuan ayaga kalkıp normal hayata doneblıyormuyum yoksa daha yatmam mı gerekıyor yaşayan var mı
Hsrt1 newbabyno2 ben 10. Haftada kanama yasadim. Bir hafta boyunca her gun vuruldum. Son zamanlarda 2 gunde 1. O donemde 13. Haftaya gelene kadar hep yattim. Doktorum oyle soylemisti. 13. Haftada kontrole gittigimde normal hayatina donebilirsin demisti.
Selma_aygun Bende 6. Haftadan 11. Haftaya kadar 3 günde 1 vuruldum ama sürekli yatmadım yine yatıp dinlendim tabi ama yemeğimizi bulasigimi kalktım hallettim ufak ufak hareketler yani
newbabyno2 Selma_aygun mesela yarın gezmem var gitsem bısey olur mu acaba oraya gıdıp otırcam yanı oyle bı yerlere gtmısmıydınız
Selma_aygun newbabyno2 tabikide gittim evde yata yata piskolojik olarak daha çok etkileniyosun bende dikkatlice gittim geldim her yere haftada bir iki haftada bir falan kıştı zaten