nursahcetin YrtswnArkn 11+6 da öğrendik geçen gün de kesinleşti erkek :)) hmm sizinki kız olabilir sanki :)))
YrtswnArkn nursahcetin içinize mi doğdu 🤭🙈 bı oğlumuz var bı de kızımız olmasını istiyoruz bakalım artık hayırlısı burda ultrason resmine de herkes kız dedi ya İnseAllah 🥰