Kbr11 Ozlem5454 evet kızlar zam gelmiş sancım çıktı 1 cm açılmam var yatışım veriliyor 3.800 olmuş sezeryan
Kbr11 Sedasmsk aldım canım çok şükür darısı sizlerin başına inşallah rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🥰
Kbr11 Sedasmsk Yeşim darol yeni zam gelmiş canım 3.800 TL sezeryan tahliller doğumhane ve odada çekim çocuğa battaniye 2. Gecem bnm ek ücret alınmıcak dendi 2 gece kalma psikolok ve diyetisyen geliyor odaya çıkınca bunlar ücretin içinde
Sedasmsk Kbr11 2 gece kalıp ekstradan ucret alınmaması iyimis peki agrin sızın çok var mi şu karnına bastırma özelikle çok ağırdı mi
Kbr11 Sedasmsk yok canım çok acılı bişi değil uyuşukluğun varken oluyor zaten o işlem kanamanı kontrol ediyorlar abartıldığı gibi değil yani