Bende şuan yüksek riskli durumdayım . Bebeğin eşi rahim ağzının üzerinde ve rahim ağzı uzunluğum sınırdaymış. 2 durum var. Bunlarda baya ağrı , sancı yapıyor. Doktor Progestan fitil verdi. İlacı düzenli kullanımda ve bol istirahatli düzelebilirmiş bu durum… inşallah geçer düzelirim . Sancı başlayınca özel bölgeme ve makata doğru agrı saplanıyor . Göğüs altından itibaren kasıklara doğru yayılıyor sancım. Çok kötü bişey 😔 Bende 18+5 haftalık hamileyim..