Kızlar bu aralar sütyen takamiyodum . Göğüslerim de büyük biraz hamilelikte daha bı büyüdüler . Trendyoldan aldığım emzirme atleti o kadar rahat kiii . Tavsiye ediyorum . Bide toparlamaz fln kötü gösterir diyordum ama çok güzel oldu gerçekten . Doğumdan sonra çok işe yarar .