AyeglGzkaraKarabulut kızlar 28 haftalık hamileyim oğlum oynadıkça sanki elini altdan çıakraxak gibi hissediyorm bi acı oluyo bi bişe oluyo tuvaletim geliyo gibi oluyo normal bir durmmu
bbestw AyeglGzkaraKarabulut 31+5 iz benmde öyle sanki altıma yapacakmışım gibi bir ağırlık oluyor kasıklarımda doktorum izinde en son 27. Haftamda muayeneye gittim haftaya gidip sorucam bende merak ediyorum 🤷♀️
Bahar54 AyeglGzkaraKarabulut benimde oyle malesef hem karnim asagida hem bebek makat gelis o yuzden hareketleri hep vajende hissediyorum
Yabrukus AyeglGzkaraKarabulut normal bebeginiz makat geliş pozisyonda olduğu için böyle oluyomuş bende aynı haftalardayım doktoruma sordum sorun yok dedi
PasaninAnnesi 27+2yim bende de aynı durum aşağıya baskı var gibi aşagıya vuruyo bide vurdukca degisik acı gibi birsey oluyor ve lavaboya gidiyorum hemen sıkıştırıyo vurmasi resmen
AyeglGzkaraKarabulut PasaninAnnesi ya içim bir garip oluyor ardından tuvaletim gelmiş gibi ama hareket ettiği zaman bu çocuk gece uyumayacak ben uyurken böyle uyandırıyor beni anlamadım 😁
AyeglGzkaraKarabulut Deniz2961 garip olanda o hareket halindeyken sağda solda hep vurma hissediyorum popısu aşşağıda sanki o baskı yapıyo ama endişelendiriyor
AyeglGzkaraKarabulut Bahar54 aslında aşşağıdada değik di benim oğlan daha bugün başaldı böye önceden hareket edince içim bir tuhaf oluyordu şimdi azaba dönüştürdü bişemi olacak diye korkuyrm
AyeglGzkaraKarabulut Yabrukus ay inşallah bir sorun yoktur onkadar yazı okudum ki erken doğum erken doğum etkilendim birazda
BeyzaGnaydn Benimde basindan beri oyle, yururken cok zorluk cekiyorum , cok asagida oldugu icin, birde her hareketinde sanki altima kaciracakmisim gibi hissediyorum
GamzeIleri AyeglGzkaraKarabulut aynı haftalarda benimde olurdu , şuan 33+5 ama hala var devam ediyor 🙃
Yabrukus AyeglGzkaraKarabulut yok canım bu zamana kadar bebek aşağıda değildi benimkide öyle arada aşağı vuruyodu oyle soyledi doktorum ama sancı vs olursa zaten biliyosun gitmen gerekir. Altına yapcakmış gibi his onun ayağını oraya sokmasındanmış
BeyzaGnaydn AyeglGzkaraKarabulut 38. Haftadayim , suan daha iyiyim valla 20 li haftalar daha kotuydu bende😂
Ellaa Bende bunu sorup duruyorum her yere bugunden beri benimde o haftalarda basladi Şuan 32'yim Sanki bicak batıyor sizliyor cisim gelmis gibi oluyor o an Umarım kotu birsey degildir
AyeglGzkaraKarabulut Ellaa inşallah valla insan endişeleniyor gece baya ehvam yaptım baya ben devame derse gidicem dr en azından içim rahat eder