umudunannesiii 34+6 yim doktor hala nts ye baglamadi gerek yok dedi 2 Eylül e çağırdı 38 haftalık olacagm o zaman Alttan muayene ederiz dedi sizce bağlaması grekmiyor mu nts ye yani sancım flan var mı yok mu ya da herhangi bir terslik diye düşünmedi sanırım
Merakettiklerim umudunannesiii Benim gittiğim hastane de 36. Haftadan itibaren bağlıyormuş mesela , riskli gebelikler de daha erken bağladıkları oluyor tabi
U-E umudunannesiii normalde ()sağlık bakanlıgının prosedürlerine göre) 36dan sonra her kontrolde nst yapılmalı ve 32.haftadan itibaren hasta 2haftada bir 36.haftadan itibaren her hafta kontrol edilmeli(sağlık bakanlıgı prosedürlerine göre) sizin doktorunuzun 34den sonra 38de gel demesi bile yanlış kafasına göre hareket ediyor demek ki
Selma_aygun 37+5 hala baglanmadim bugün kontrole gidicem belki bugün bağlar gerek görse bağlardı zaten stres yapma
Gonul_enes umudunannesiii 34+5 suan hastanedeyim ve ilk nstm icin sira bekliyorim benim bildigim 34.haftadan sonra istenir nst
Defnem0106 umudunannesiii bende 31hftaligim ilk kez cuma günü nstye girdim benide çok erken bağladı korktm hatta Allahtan iyi çıktı normalde geç bağlanır gerek görmedi demekki yoksa isterdi
bykarakan umudunannesiii geçen hafta 33+4 de gittim muayene olmadan nstyr girip öyle doktorumun yanına geçtim sancı falnda yoktu tansiyonum yükselmişti sadece