lavininannesii Günaydın güzel anneler🌸doğumuma az bir süre kala bebeğime oda yapmaya karar verdim🤗önerebileceğiniz marka model vs var mıdır acaba🤔sizler neler yaptınız fiyatlarıyla birlikte belirtirseniz sevinirm🌸
Melike lavininannesii pierre cardin aspendos bebek oda takımını aldık 6800 ₺ Ama henüz gelmedi 🙄 beşiği daha sonra kaldırıp yatak oluyor, genç odası olarak da kullanır diye bunu tercih ettim.
Asl90 lavininannesii canım ben caploonbaadan aldım oslo serisi fiyatı hatırlamıyorum. Çok memnunum aynı serinin genç odasıda var oğlum büyüdüğünde yatağını değişeceğim takım bozulmamış olacak bak istersen
Ayseee4238 lavininannesii Google efsane bebek odası yazarsan orda kahve beyaz bı takım çıkıyor link atamiyorum şuan ama ben ondan aldım hem kaliteli hemde fiyat olarak uygun 3500liraya aldım.
MercimekveAnnesi16 Melike beşiğimiz aynı ama ben sadece büyüyen beşiği aldım oda takımı çok güzelmiş 💜
prensesannem Melike bende aynı takımdan aldm fakat dırek karyola olarak aldım besık park yatak aldm ayrıyeten
Mhnds Melike dolabını aldım aynı renk anne yanı beşik aldım :) ama büyük eve çıkıyorum giyinme dolabı var ve dolap boşa çıkacak 😢
bzly https://www.google.com/search?q=aymini+esla&rlz=1CDGOYI_enTR795TR795&hl=tr&prmd=ismvn&sxsrf=ALeKk00vjhLCktaaBFu7YC64ia4DyDkk3Q:1628583290813&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiPmKTEgabyAhVjhv0HHQjlDyMQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=414&bih=622&dpr=3#imgrc=v0w6cIuoydbGQM aymini esla aldık kızım için, büyüyen beşik ve dolap 4800
hamisanne_63 Asl90 bende o takımdan almak istiyorum canlı nasıl acaba kalitesi faln güzel mi ben sadece iki kapaklı dolap ve sifonyerini alacağım sadece onlar lazım resimlerini atma imkanınız var mı cok merak ediyorummm🙏🏻
lavininannesii Sogancik ya ben de takip ediyorum paketleri filan harika ama güvenilir mi bilemediğim için tereddütteyim🤔alan birilerini tanıyo musunuz
lavininannesii Ayseee4238 bu bahsettiğiniz erol mobilya mı acaba efsane yazınca o çıktı. Fiyatları gerçekten çok uygunmuş çok da güzel modeller. Siz aldınız mı elinize ulaştı mı güvenilir mi yani ?
BBabyy lavininannesii çilek mobilya dan dolap ve uzun şifonyer aldım ikeadan beşik aldım Chicco anne yanı beşik aldım biraz büyüdüğünde park yatakta alacağım.
Ayseee4238 lavininannesii evet o ben ordan almadım direk sanayiye gidip aldım takımı elime ulaştı kuruldu çok güzel gerçekten kaliteli ve şık duruyor benim baya hoşuma gitti diğer yerlerde çok pahalı cilege falan gittik 6binden aşağı yok yani bu ürünün çekmeceleri falan fren sistemli diğerleri gibi yarım acilmiyor tam açılıyor baya güzel onlara falan dikkat ederek aldım.
Bir_tospik_beklerken lavininannesii https://ty.gl/ypnch0rlq0 bu beşiği aldım aşırı güzel ve şık büyüyorda dolap şifonyer çizimlerini kendim yaptım ay sonu teslim edilecek 15 bine falan geldi
lavininannesii Bir_tospik_beklerken çok çok güzelmiş zevklisiniz bayağı🥰 ama biraz fazla gelir bize bu fiyatlar
lavininannesii ecemsmom ikeanın internet sitesinden sipariş ne kadar sürede ulaşır acaba elimize ? Muşta yaşıyorum zor olabilir
Bir_tospik_beklerken lavininannesii çok teşekkür ederim ileriye dönük düşündüğüm ve bebek odası fiyatları çok yüksek olduğu için fark görmediğimden aldım açıkçası