Feyzaveannesi o tedirgunlik hep oluyor…
Siz kendinizi vesvese boyutuna suruklemeyin yeter…
Ben 13. Haftadayim, ve hala en ufak bi sizida ödüm kopuyor😄😅
Aslinda bilincsiz bir doktorun, esimizle kan uyusmazligi sebebiyle ilk gebeligin dusukle sonuclanacak hazirliklli ol demesi yuzunden ben boyle telasliyim….
Sorunsuz goden bir gebeligoniz varsa tadini cikarin😁