Smanrsmsk61 Ya 2 gündür göğsümden sıvı geliyo alt tarafımda aşağı doğru bi basınç var ama öyle dayanılmaz ağrım sancım hiç bişeyim yok ne zaman doğurucam ben ya 😂😂
Cgdemmcrtm Smanrsmsk61 bende bugün tam 38 oldum bel ağrım oluyor ve ayağıya kalktığımda baskı hissediyorum doğurmak istiyorum artıkkkk burdan beyfendiye duyrulurrr 😀 inşallah tez zamanda sağlıkla kavuşuruz 🧚🏻♂️
Mihriban_27 Smanrsmsk61 hahaha aynı ben sabırsızlıkla bekliyordum ama artık umudu kestim son yüne kadar gelmez bu😂
Smanrsmsk61 Minnakkkk deme öyle son zamanlar olduğu için çok sabırsızım zamanda geçmiyo sıcakta berbat 😄
Minnakkkk Smanrsmsk61 sona sona yaklasınca hic gecmeyecek sanıyorsun gecmiyor zaten yerinde sayıyor 😀😀 38 de dogar bu cocuk diyordum hala tık yok cumartesi yi bekleyelim dedi doktorum ya nasip 😀
Smanrsmsk61 Cgdemmcrtm amin inşallah bende de aynı durum ama ne sancım var ne ağrı bu gidişle 40ı buluruz gibime geliyo 😄
Cgdemmcrtm Smanrsmsk61 ay bulmayalım nolur bekletmesinler analarını 😊 cumartesi kontrolüm var eşle birliktelik dedi doktorum hafta sonuna kadar belki faydası olur tam 9. Ayı oluyor inşallah 3 kişi döneriz🙏